קוסטה דל סול, ספרד

קוסטה דל סול, היא רצועת חוף המשתרעת לאורך של כ-200 קילומטר באנדלוסיה שבדרום ספרד. היא משתרעת מגיברלטר שבמערב ועד לוולז-מלגה שבמזרח, כאשר את גבולה הצפוני תוחמים הרי ברמנחה, ומסילת הברזל אלג'זירס-בובליה. העיר הגדולה בקוסטה דל סול היא מלגה, המציעה מוזיאונים, מסעדות ואטרקציות לצד אתרים היסטוריים.

הקרבה לים ומזג האוויר הנוח רוב ימות השנה, מושכות אל קוסטה דל סול לא מעט תיירים, שנהנים מכל מה שיש לאתרי הנופש להציע ומשפע של חופים זהובים, אטרקציות, מסעדות ומקומות בילוי. כאשר אחד מיעדי התיירות הפופולריים ברצועת החוף, היא עיירת הנופש פואנחירולה.

פואנחירולה

עיירת הנופש פואנחירולה, נחשבת לאחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר בקוסטה דל סול, הודות לעובדה שהיא נהנית מלא פחות מ-320 ימי שמש בשנה!. בעוד בעבר היא הייתה כפר דייגים קטן, היום היא נחשבת לעיירת חוף תוססת עם שפע של ברי טאפאס, מסעדות, בתי קפה וחנויות. פואנחירולה מתהדרת ברצועת חוף המשתרעת לאורך שבעה קילומטרים ומגוון אטרקציות, כמו הביופארק, גן החיות ופארק המים קוסטה- מתקנים מתנפחים על המים אל מול חופי העיר.

פואנחירולה ממוקמת במרחק של 20 דקות נסיעה ממלגה ומנמל התעופה הבינלאומי שלה ו-25 דקות ממרכז Marabella. כמו כן, היא נמצאת במרחק של שעה וחצי בלבד מגיברלטר ואף ניתן לקחת ממנה או מ-Tarifa מעבורת למרוקו.

שוק הנדל"ן בפואנחירולה

שוק דירות הנופש בפואנחירולה הוא שוק עם תחזית צמיחה ברורה וביקושים רבים, אשר נהנה מציון שוק +B.

בנוסף, היא נהנית מהשקעות גדולות בתשתיות ובשירותים, מה שמעיד על תרחיש חיובי לשוק דירות הנופש במונחים של צמיחה ופוטנציאל להכנסה לטווח ארוך ונהנית מביקוש גבוה להזמנות ועלייה ברווחיות הכוללת של היעד.

דירות הנופש באזור, נהנות מתפוסה מקסימלית ממוצעת של 92% באוגוסט ומינימום תפוסה של 42% בדצמבר. מה שמצביע על כך שלמרות שרוב הפעילות היא אכן בקיץ, פואנחירולה נהנית מביקוש גם בחורף הודות לאקלים הנוח רוב ימות השנה.

השותף המקומי

Spanish Riviera

Spanish Riviera היא חברת יזמות נדל״ן למגורים, בבעלות ישראלית, המחזיקה בפורטפוליו מכובד ומתמחה בהשכרת נכסים לטווחים קצרים. כמו כן, החברה מלווה משקיעים ומנהלת את הנכסים באזור וכן מעניקה שירותי שיפוץ ועיצוב לנכסים.

החברה בבעלות אלעד אלון ושירי שמר המתגוררים באזור, כאשר הצוות שלהם ממוקם במרבייה ואסטפונה וכולל מנהלי נכסים, סוכנים, מפקחים, צוות אחזקה וכל מה שצריך כדי להוביל אותכם לעסקה בטוחה, מוצלחת ומהנה באחד המקומות היפים בעולם.

עסקאות לדוגמה

MedHils Fuengirola

MedHils Fuengirola הוא אתר נופש ומגורים חדש ויוצא דופן הממוקם במרחק של כקילומטר וחצי מהים, רבע שעה נסיעה משדה התעופה של מלאגה ו-2 דקות נסיעה מהכבישים הראשיים, כאשר ישנה רכבת ישירה של 5 דקות משדה התעופה לאתר הנופש.

באתר, שצפוי להתאכלס ביוני 2025, יש שני בניינים בני 4 ו 5- קומות, בתים עם 2, 3 ו-4 חדרי שינה, פנטהאוזים עם טרסות גדולות ודירות בקומת הקרקע עם גינות פרטיות. כל הדירות כוללות חניה, כאשר יש אופציה לתוספת של יותר ממקום חניה אחד ולהוספת מחסן.

ב-MedHills תמצאו את כל מה שאתם צריכים:
מצלמות אבטחה
גני שעשועים לילדים
3 בריכות שחייה
חדר כביסה
גנים טרופיים
חדר כושר
מועדון דיירים
חללי עבודה משותפים
Accessibility